2008年10月22日 星期三

有沒有人有joyce card?

想在joyce買包包,有joyce card便有九折,假如你有joyce card,我可以把購買紀錄送給你儲分,而我就可以省錢...雖然我不知道是不是說個卡主手提電話或卡no.就可以...

這個包包我在網上格過價,網價連運費跟在joyce買相差二千元左右,但假如用joyce card,就只差五百元,又免除寄失的風險...但我身邊朋友沒有人有joyce card呢...

我的電郵是emptynot@gmail.com,先謝過啦!

3 則留言:

匿名 提到...

I have Joyce card! But cannot borrow as they will check the name, useless you pay by cash.
or I can shop with you, haha?

慧嘉 提到...

sillyshopgirl,

你有???

pay by cash我可以啊,但要下個月先得(等我找左呢個月卡數先,然後check下銀行入面夠唔夠錢^^,免得洗大左自己唔知...:p)

先多謝你啦!

yeah!

匿名 提到...

無問題,你幾時想買打比我...
我可以同你一齊買XD (我最鍾意shopping)
我仲有連卡佛白金咭,想買嘢揾我啦!