2008年11月4日 星期二

杏兒的balenciaga giant part time包包

上次問大家有沒有joyce card,就是想買balenciaga桃紅色的giant part time包包,之前栢芝揹過同色但細一點的giant city (http://emptynot.blogspot.com/2008/10/balenciaga.html) ,但我到店裏看過後,覺得giant part time的橫向比例更漂亮,不過,自從看中montblanc 4810碎鑽戒指後,我便努力放棄買貴包包的念頭囉...

今天在網上看到胡杏兒前天揹了exactly我想買的這個包包呢!

好啦,看看過過眼癮算了!

2 則留言:

匿名 提到...

montblanc 介子可買2個包包喎...
你可以去Twist看看有冇呢款做, 比Joyce 平.... 我都有twist vip card ar...

慧嘉 提到...

但包包同碎鑽戒指...戒指似乎矜貴d, 保值dd...

其實係joyce買, 九折後同係網上買(連郵費後)只係差五六百蚊, 我估其他地方都唔會平好多...除非好似其他名牌咁劈價 :p